JOM KLIK SINI..

SUPPORT THIS TALENT . MADE IN MALAYSIA 100%

SUPPORT THIS TALENT . MADE IN MALAYSIA 100%
SISSY IMANN . THE MUSIC MAKER . NI LA PENYANYI LAGU MUNGKIN KAMU (OST EKSPERIMEN CINTA) YANG DEKAT TV3 TU .

CLICK ME

Friday 12 February 2016

Sissy Imann tercalon 3 Kategori !! Pencalonan Awal ABPBH29 | Respek

[Anugerah Bintang Popular 29] #2016
SISSY IMANN terima 3 pencalonan awal di ABPBH kali ini iaitu Kategori :

Artis Baharu Wanita Popular
Artis Wanita Popular 
Artis Kolaborasi / Duo/ Berkumpulan Popular 



Penyanyi ini sebelum ini pernah tercalon di Anugerah Planet Muzik 2015 (APM2015) bagi kategori Artis Baru Wanita Terbaik dengan Elizabeth Tan dan Isyana Sarasvati turut tercalon dlm kategori itu .. 


Tahniah diucapkan ! Ini satu pencapaian yang memuaskan walaupun calon2 lain semuanya hebat. Tercalon pun dah rasa bersyukur. Sekurang2 nya orang dalam industri ni sedar kewujudan penyanyi yg sgt berbakat ini ..



Perkembangan terkini penyanyi dan juga komposer ini ialah beliau baru saja siap menghasilkan lagu utk soundtrack sebuah short film.. Dan juga satu lagu baru untuk seorang penyanyi baru. 


Untuk pengetahuan Sissy Imann berusia 20 tahun. Merupakan seorang pelajar jurusan Ijazah Pendidikan Muzik . Beliau merupakan seorang pemuzik (sessionist) dan keyboardist yang sering mengiringi persembahan Fynn Jamal . 


Beliau juga merupakan salah seorang ahli Koir Kebangsaan Malaysia di mana penyanyi ini pernah memenangi 3 pingat emas di peringkat antarabangsa (BICF2015) Kategori vokal. Sangat berbakat menulis lagu dan lirik. 



Boleh search lagu Mungkin Kamu yg merupakan lagu Ciptaannya ketika berusia 16 tahun . 







No comments: