JOM KLIK SINI..

SUPPORT THIS TALENT . MADE IN MALAYSIA 100%

SUPPORT THIS TALENT . MADE IN MALAYSIA 100%
SISSY IMANN . THE MUSIC MAKER . NI LA PENYANYI LAGU MUNGKIN KAMU (OST EKSPERIMEN CINTA) YANG DEKAT TV3 TU .

CLICK ME

Thursday 8 December 2016

DFKL2017 Drama Festival Kuala Lumpur 2017 #CeritaKita




Wah.. DFKL2017 akan kembali lagi . 
Anugerah Drama Festival Kuala Lumpur 2017 akan diadakan secara langsung dari Putra World Trade Centre (PWTC). Anugerah gilang gemilang ini akan menemui penonton pada 9 April 2017, Ahad jam 9 malam di TV3.

Tahun lepas aku berpeluang untuk menonton secara LIVE acara gilang gemilang ini dan artis yang aku minati telah merangkul salah satu anugerah kategori Ost/Lagu Pilihan menerusi lagu MUNGKIN KAMU yang merupakan Ost drama Eksperimen Cinta terbitan Zeel Production . Siapa lagi kalau bukan penyanyi yang berbakat besar, singer songwriter yang berbakat iaitu Sissy Imann.

Hope DFKL2017 ada lagi pencalonan utk dia menerusi lagu KELIRU yang menjadi OST drama Menantu Tingtong . Sissy Imann ni mmg berbakat tulis lagu. Bagi je skrip dekat dia.. dia boleh hasilkan lagu yang bagus mengikut kehendak producer.

Bebaru ni Sissy Imann ada hasilkan OST bertajuk "Hidup" utk sebuah special project Short Film "Bittersweet" yang akan dipertandingkan di luar negara. Lagu HIDUP tu mmg best... Anda boleh google atau tgk dkt YOUTUBE.. terserlah kualiti lagu tu..





No comments: